!! تمامی دوره های تاپ دمی رایگان شد !!

آموزش برنامه نویسی - تاپ دمی
چگونه در 50 روز front-end  کار شویم

چگونه در 50 روز front-end کار شویم

طراحی وب

27 مهر، 1400

در این مقاله بررسی می کنیم ، چگونه شخصی با 50 روز ، آموزش می تواند به یک برنامه نویس فرانت کار تبدیل شود و آشنایی کاملی با html ، css ، bootstrap، vue و جاوا اسکریپت داشته باشد.

front-end

برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس فرانت اند باید ابتدا با html ، css و پس از آن با زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت آشنا شوید در ادامه باهم بررسی می کنیم چگونه در 50 روز می توان برنامه نویس front-end شد.

روز 1 تا روز 5 (html)

برای شروع کار شما باید با ساختار و تگ های زبان نشانه گذاری html آشنا شوید و با آنها کار کنید اگر در روز 8 ساعت و به مدت 5 روز با این تگ ها کار کنید قطعا به صورت کامل html را یاد می گیرید.

در این آموزش می توانید به صورت رایگان شروع به یادگیری html کنید.

روز 6 تا 10 (css)

پس از یادگیری html و آشنایی کامل با تگ های آن شروع به یادگیری css می کنیم و با انجام تمرین های گوناگون ارتباط بین html و css را درک می کنیم.

در این آموزش می توانید به صورت رایگان شروع به یادگیری css کنید.

روز 11 تا 15 (bootstrap)

شما می توانید به انتخاب خود یک فریم ورک از بین فریم ورک های css انتخاب کنید و به مدت 5 روز شروع به کار با آن کنید پیشنهاد من فریم فرک بوت استرپ است زیرا چه از نظر یادگیری و چه از نظر بازار کار جزء بهترین هاست.

در این مقاله می توانید با بهترین فریم ورک های css آشنا شوید همچنین در این آموزش می توانید به صورت رایگان شروع به یادگیری bootstrap کنید.

روز 16 تا 18 (انجام پروژه)

در این مرحله شما باتوجه به مطالبی که یادگرفته اید شروع به انجام یک پروژه با html و css و bootstrap می کنید تا به صورت کامل با ساختار و پایه و اساس طراحی سایت آشنا شوید.

شما می توانید در این مقاله با ساختار html و css بیشتر آشنا شوید.

روز 19 تا 28 (یادگیری جاوا اسکریپت)

حالا شما آماده پیشرفت در طراحی سایت هستید و اولین و بهترین قدم برای شروع این پیشرفت یادگیری زبان شیرین javascript است .

در این مدت سعی کنید تا جایی که امکان دارد به صورت عملی و پروژه محور کار کنید و پایه و اساس برنامه نویسی را به صورت کامل یاد بگیرید.

این مقاله می تواند شما را در یادگیری جاوا اسکریپت کمک کند همچنین در این آموزش می توانید به صورت رایگان شروع به یادگیری javascript کنید.

روز 29 تا 38 (یادگیری فریم ورک vue)

پس از یادگیری زبان جاوا اسکریپت شما می توانید از بین فریم ورک های موجود این زبان یکی را انتخاب کرده و شروع به یادگیری کنید با توجه به راحتی در یادگیری و بازار کار مناسب پیشنهاد من به شما یادگیری فریم ورک vue است.

این مقاله می تواند به شما در آموزش vue بیشتر کمک کند.

روز 39 تا 43 (یادگیری پیشرفته جاوا اسکریپت)

هرچقدر شما درک بهتری از این زبان داشته باشید در آینده پیشرفت شما بیشتر و در آمد شما بالاتر است بهتر است یک زبان برنامه نویسی را به صورت تمام و کمال یادبگیرید.

در این مدت زمان سعی کنید پروژه های که از نظر سختی پیچیده تر هستند را ببینید و سطح خود را در این زبان افزایش دهید.

روز 44 تا 50 (مرور دوباره )

در این یک هفته آخر سعی کنید تا تمامی مطالبی که تا به امروز یادگرفته اید را مطالعه کرده و شروع به انجام یک پروژه واقعی با تمام دانسته های خود کنید.

همین پروژه را می توانید به عنوان نمونه کار برای شرکت های مختلف ارسال کرد.

باید توجه داشت هر فنی نیاز به آموزش مداوم دارد و قطعا برنامه نویسی از این امر مستثنی نیست شما با طی کردن این روند 50 روزه تا حد زیادی شاهد پیشرفت خود خواهید شد و در صورت ادامه این رود به سرعت تبدیل به یک برنامه نویس حرفه ای می شوید.

توسعه دهنده وب

شروع آشنایی من با دنیای برنامه نویسی 9 سال پیش بود ، اول مسیر با وردپرس آشنا شدم و بعد از اون شروع به یادگیری زبان جاوا اسکریپت کردم و رفته رفته سعی کردم یک برنامه نویس Front-end بشم که به مبحث گرافیک هم علاقه منده و هر روز تلاش میکنه تا پیشرفت کنه و اگر تجربه ای داره با بقیه به اشتراک بزاره.

مقالات مشابه