!! تمامی دوره های تاپ دمی رایگان شد !!

آموزش برنامه نویسی - تاپ دمی
افزونه های پرکاربرد وردپرس

افزونه های پرکاربرد وردپرس

وردپرس

01 آبان، 1400

در این مقاله قصد دارم به معرفی بهترین افزونه های وردپرس بپردازم تا با استفاده از این پلاگین ها کار با WordPress ساده تر شود.

باتوجه به این که وردپرس محبوب ترین سیتم مدیریت محتوا می باشد در این مقاله قصد دارم به معرفی بهترین افزونه های آن بپردازم تا با استفاده از آنها کار با WordPress ساده تر شود.

افزونه برای سئو در وردپرس

از مهمترین مسائلی که بعد از ایجاد وب سایت خود باید به آن توجه داشته باشید سئو می باشد ، با استفاده از پلاگین های که در قسمت زیر به آن اشاره کردم می توان سئو خود را بهبود ببخشید.

All in One SEO

Yoast SEO

همچنین در این مقاله می توانید مطالب بیشتری در مورد سئو در وردپرس را مطالعه کنید.

افزونه برای اسلایدر در وردپرس

با استفاده از اسلایدر ها شما می توانید چندین مطلب مختلف یا بنر های تبلیغاتی را در قالب یک باکس ایجاد کنید و با ظاهری زیبا در وب سایت وردپرسی خود به نمایش درآورید.

پلاگین های که برای اسلایدر می توانند مورد استفاده قرار بگیرند بسیار زیاد هستند از بهترین آنها می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

Promotion Slider

Slider by Soliloquy – Responsive Image Slider for WordPress

افزونه برای ایجاد انجمن در وردپرس

با ایجاد انجمن علاوه بر تبادل اطلاعات و بروز شدن دانش فردی ، شما را در موتورجستجو و مبحث بهبود سئو به دلیل انتشار مطالب مختلف و بحث و گفتگو نیز کمک می کند.

bbPress

افزونه برای Backup در وردپرس

از جمله پلاگین های که همه کسانی که با وردپرس کار می کنند ، در همان ابتدای کار بهتر است نصب کنند افزونه های بکاپ هستند که از اطلاعات ما پشتیبانی میکنند و در هنگامی که داده های ما حذف شوند یا مشکلی برای داده های ما به وجود آید به کمک ما می آیند.

Backup Guard

BlogVault Backups

افزونه ی پایگاه داده در وردپرس

همانطور که از اسم این افزونه پیدا است برای کنترل داده ها در پایگاه داده مورد استفاده قرار می گیرند.

Database Reset

Optimize Database after Deleting Revisions

افزونه ی جستجو در وردپرس

شما با استفاده از این پلاگین می توانید فرم های جست و جوی پیشترفته ی در سایت خود ایجاد کنید.

A Better Search

در این مقاله سعی کردم پلاگین های را معرفی کنم که کاربرد بیشتری برای شما دارد ، سعی کنید از نصب پلاگین های اضافی خوداری کنید زیرا نصب بی مورد این افزونه ها نه تنها به شما کمکی نمی کند بلکه باعث کندی سایت شما نیز می شود.

در این مقاله نیز می توانید با افزونه های وردپرسی مفید ، برای ایجاد فروشگاه اینترنتی آشنایی پیدا کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

موفق و سلامت باشید.

توسعه دهنده وب

شروع آشنایی من با دنیای برنامه نویسی 9 سال پیش بود ، اول مسیر با وردپرس آشنا شدم و بعد از اون شروع به یادگیری زبان جاوا اسکریپت کردم و رفته رفته سعی کردم یک برنامه نویس Front-end بشم که به مبحث گرافیک هم علاقه منده و هر روز تلاش میکنه تا پیشرفت کنه و اگر تجربه ای داره با بقیه به اشتراک بزاره.

مقالات مشابه