!! تمامی دوره های تاپ دمی رایگان شد !!

آموزش برنامه نویسی - تاپ دمی
معرفی افزونه های وردپرسی مفید برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

معرفی افزونه های وردپرسی مفید برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

وردپرس

20 مهر، 1400

با توجه به افزایش فروشگاه های اینترنتی و یادگیر آسان ورد پرس ، برای ایجاد کسب و کار انلاین در این مقاله به بررسی بهترین پلاگین ها یا افزونه های این cms محبوب پرداخته ایم.

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است که با زبان php نوشته شده و از Mysql پشتیبانی می کند به وسیله آن می توان انواع وب سایت یا وبلاگ های مختلفی ایجاد کرد.

مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی

باتوجه به همگانی بودن اینترنت بسیاری از کسب و کار ها شروع به راه اندازی فروشگاه های اینترنتی کرده اند تا با این روش بازار بزرگتری داشته باشند و سود بیشتری کسب کنند.

معرفی افزونه های فروشگاهی وردپرس

WooCommerce

WooCommerce از محبوب ترین و پر استفاده ترین پلاگین های وردپرس است که به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته و به وسیله ی آن می توان به راحتی یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کرد از مهمترین ویژگی های این افزونه فارسی سازی آن است.

سایر امکانات woocommerce عبارتند از :

امکان اتصال به پست

نمایش تمام جزئیات

امکان نصب بسیاری از ابزار ها به صورت رایگان

امکان ثبت نظرات مشتریان

شما با یادگیری کامل ووکامرس و آشنایی با ابزار های آن می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

Yoast SEO

یکی از اولین و مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه ویژه ی داشته باشید سئوی سایت خود است که تاثیر مستقیم در میزان فروش شما دارد شما با استفاده از این افزونه می توانید سئو وب سایت خود را بهبود بخشید.

Dynamic Pricing & Discounts

پس از ایجاد سایت ووکامرسی خود بهترین کار جذب مشتری به وسیله ی تخفیف های مختلف است.

با استفاده از این افزونه می توان اقدام به دسته بندی محصولات بر اساس معیار های گوناگون کرد و این کار باعث فروش بیشتر محصولات شد.

UpDraftPlus

با استفاده از این افزونه می توان از اطلاعات سایت ، فایل پشتیبانی تهیه و آن را ذخیره کرد.

Review for DISCOUNTS

به کمک این افزونه می توان شروع به ایجاد نظر سنجی های گوناگون در وب سایت کرد.

Defender

با استفاده از این افزونه می توان امنیت سایت خود را بالا برده و احتمال حملات را کاهش دهید.

Zoom Magnifier

امروزه مبحث تولید محتوا جایگاه ویژه ای در بین کسب کار های اینترنتی دارد شما با استفاده از این افزونه می توانید تصاویر خود را بزرگ یا کوچک نمایی کنید و به وسیله ی آن امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

Google Analytics integration

با استفاده از این ابزار می توان با متصل شدن به گوگل آنالیتیکس به تجزیه و تحلیل سایت خود پرداخت و با استفاده از این آمار متوجه رفتار مشتریان نسبت به محصولات گوناگون شد.

توسعه دهنده وب

شروع آشنایی من با دنیای برنامه نویسی 9 سال پیش بود ، اول مسیر با وردپرس آشنا شدم و بعد از اون شروع به یادگیری زبان جاوا اسکریپت کردم و رفته رفته سعی کردم یک برنامه نویس Front-end بشم که به مبحث گرافیک هم علاقه منده و هر روز تلاش میکنه تا پیشرفت کنه و اگر تجربه ای داره با بقیه به اشتراک بزاره.

مقالات مشابه