!! تمامی دوره های تاپ دمی رایگان شد !!

آموزش برنامه نویسی - تاپ دمی
مسیر برنامه نویسی frontend در صد روز - روز صفر

مسیر برنامه نویسی frontend در صد روز - روز صفر

طراحی وب

18 دی، 1402

در این سری از مقالات آموزشی ، قصد داریم مسیر برنامه نویسی frontend را به صورت کامل ، از صفر تا صد در مدت صد روز بررسی کنیم ، در این جلسه به بررسی مباحث کل این صد روز می پردازیم.

به روز صفر از صد روز مسیر برنامه نویسی فرانت اند خوش آمدید :)

بررسی مسیر برنامه نویسی frontend در صد روز

هدف از ایجاد این سری از مقالات آموزشی کمک به برنامه نویسان است تا در مسیر صحیح هرچه سریع تر مباحث مربوط به حوزه فرانت اند را قدم به قدم فراگرفته و وارد بازار کار شوند. در طی این صد روز ما از روز اول که مباحث مربوط به html و نصب ادیتور است شروع به راهنمایی و آموزش مسیر صحیح می کنیم تا مباحث بالا تر مانند مباحث مربوط به جاوااسکریپت ، انجام پروژه و ...

مدت زمان تمرین و مطالعه

نکته ای که باید به آن توجه کرد مدت زمان تمرین و مطالعه و سرچ کردن برای هر روز از آموزش است به عنوان مثال در روز اول با ساختار اولیه html و تعدادی از تگ های آن آشنا می شویم ، برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید بهتر است روزانه بین 4 تا 6 ساعت (بسته به زمان آزاد بیشتر یا کمتر) برای مطالعه و تمرین درمورد مباحث همان روز وقت بگذارید تا بتوانید بعد از گذشت صد روز در مباحث حوزه فرانت اند پیشرفت کرده و وارد بازار کار شوید.

جست و جو کنید

از مهمترین مباحثی که در این دوره به شما کمک می کند تا برنامه نویس بهتری شوید بالا رفتن سرعت و قدرت سرچ کردن درمورد مباحث مختلف برنامه نویسی است که جز اصلی ترین ویژگی های یک برنامه نویس موفق به حساب می آید.

روش آموزش

در این سری از مقالات تجربه 8 ساله من از برنامه نویسی برای قرار گرفتن در مسیر صحیح در اختیار شما قرار می گیرد و جز در مباحثی خاص آموزش برنامه نویسی به شما داده نمی شود و فقط مسیری که باید روزانه طی کنید و مباحثی که لازم است هر روز مطالعه کنید تا به برنامه نویس فرانت اند تبدیل شوید گفته می شود.

یوتیوب و اینستاگرام

ویدیو هر روز از این سری از مقالات در کانال یوتیوب و پیج اینستاگرام قرار میگیرد که می توانید با مراجعه به هرکدام از این اپلیکیشن ها و سرچ کلمه topdemy به کلیپ آن نیز دسترسی پیدا کنید

امیدواریم با کمک هم در طول مدت 100 روز به هدف خود دست یابید و با لایک و کامنت خود حس خود را با ما به اشتراک بگذارید.

موفق باشید.

توسعه دهنده وب

شروع آشنایی من با دنیای برنامه نویسی 9 سال پیش بود ، اول مسیر با وردپرس آشنا شدم و بعد از اون شروع به یادگیری زبان جاوا اسکریپت کردم و رفته رفته سعی کردم یک برنامه نویس Front-end بشم که به مبحث گرافیک هم علاقه منده و هر روز تلاش میکنه تا پیشرفت کنه و اگر تجربه ای داره با بقیه به اشتراک بزاره.

مقالات مشابه