!! تمامی دوره های تاپ دمی رایگان شد !!

آموزش برنامه نویسی - تاپ دمی
6 ماه روی خودت سرمایه گذاری کن

6 ماه روی خودت سرمایه گذاری کن

کاربردی

23 شهریور، 1400

در این مقاله سعی دارم بررسی کنم اگه 6 ماه رویه خودمون سرمایه گذاری کنیم و به یادگیری زبان برنامه نویسی بپردازیم چه تاثیری در آینده ما دارد.

سلام دوستان در این مقاله قصد دارم بررسی کنم اگر به مدت 24 هفته یا همون6 ماه رویه خودمان سرمایه گذاری کنیم چه تاثیری در آینده ما دارد.

قبل از بررسی هر موضوعی باید یادمون باشه تا جایی که میشه به قول معروف نیمه پر لیوان رو ببینیم چون همیشه وقت برای فکر کردن به مشکلات و غر زدن هست و تا ما خودمون نخوایم هیچ چیز تغییر نمیکنه.

هیچ وقت برای شروع دیر نیست.

برنامه ریزی :

سعی کنیم در این مدت برنامه ریزی و هدف گذاری روزانه ، کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم. برای این کار میشه از یک تخته وایت برد استفاده کرد و به صورت هفتگی شروع به برنامه ریزی کرد . با این کار شما می تونید ببینید در هفته ای که گذشت چه کار های انجام دادین و این که چقدر فرصت داشتین که از زمان بیشتر استفاده کنید. اهداف خودتون رو مشخص کنید برای مثال در 3 ماه آینده قصد دارید آموزش html را کامل یادبگیرید و در 6 ماه آینده اولین قالب خود با html و css را ایجادکرده باشید.

برنامه ریزی

هیچ کدوم ار روز ها نباید بی هدف تموم بشه دوست من

جلوگیری از هدر رفتن زمان :

بیایم سعی کنیم در این شش ماه از تلف کردن وقت جلوگیری کنیم و هر کاری که حس می کنیم ممکنه ما رو از هدفمون دور کنه بزاریم کنار البته این کنار گذاشتن شامل آدم ها هم میشه یعنی کسایی که فقط وقت مارو می گیرند و از پیشرفت ما خوشحال نمی شند رو کنار بزاریم.

نگران نباش که شاید یه مدت تنها باشی باور کن بعد از این مدت آدم های بهتری وارد زندگیت میشن

یک فن جدید یاد بگیریم :

وقتی ما روی خودمون سرمایه گذاری کنیم و مثلا یک زبان برنامه نویسی یاد بگیریم این چیزی نیست که نگران از دست دادنش باشیم یا وابسته به عوامل دیگه باشه یا کسی بتونه اونو از ما بگیره در واقع اون فن جزئی از ماست و ما مثله یک درختچه مدام اونو بهش رسیدگی می کنیم که بهتر و پربارتر بشه.

یکی از بهترین کارای که هر کسی میتونه در حق خودش انجام بده سرمایه گذاری رویه خودشه .

چه فنی یاد بگیریم ؟

برنامه نویسی :

چی بهتر از برنامه نویسی که یه رشته پول سازه هیچی بهتر از این نیست که بتونی سایت خودتو راه اندازی کنی ، میتونی با مطالعه روی زبان های مختلف یکی رو انتخاب کنی و در همون زمینه خودتو به سطح بالاتری برسونی پیشنهاد من یاد گیری وردپرس هست چون بدون نیاز به دانش برنامه نویسی خاصی بعد از مطالعه در مورد ابعاد مختلف اون میتونی به نتایج خوبی برسی تویه این مقاله میتونی با وردپرس آشنا بشی .

برنامه نویسی

یادگیری فتوشاپ و نرم افزار های گرافیکی :

امروزه هر شرکتی نیاز به افرادی برای تولید محتوا و کار با نرم افزار های گرافیکی داره در این مدت اگر خوب یادبگیری که با ابزاری مثله فتوشاپ ، ایلاستریتور و ... کار کنی قطعا میتونی در آمد خوبی کسب کنی.

کار با شبکه های مجازی :

چیزی که از نون شب هم برای خیلی ها واجب تر شده تولید محتوا در شبکه های مجازیه چون در آمد بالایی داره اما کار شما وقتی شروع میشه که هر کدوم از این پیج ها نیاز به یک ادمین دارن کسی که بتونه یکم محتوا تولید کنه ، جواب کامنت بده و در کل روابط عمومی خوبی داشته باشه حتما پیش خودتون میگین این که کاری نداره !!! اما واقعا اون چیزی که از مدیریت در شبکه های مجازی میدونید شاید 10 درصد از کل ماجرا باشه و نیاز به دانش خاص خودشو داره.

چرا باید ورزش کنیم ؟

ورزش علاوه بر تندرستی باعث میشه اعتماد به نفس شما بالا بره و بتونید در زندگی روزمره موفق تر عمل کنید یعنی بازدهی شما بالاتر میره اما این در صورتی ممکنه که مرتب ورزش کنید و تغذیه و خواب کافی داشته باشید شک نکن که بعد از این 6 ماه یه آدم جدید شدی که از هر لحاظ پیشرفت کرده.

چرا باید کتاب بخوانیم ؟

کتاب باعث میشه بازدهی مغز شما بالاتر بره و دایره لغات شما بیشتر میشه و حرف برای گفتن داری هرکتابی که میخونی به تجربیاتت اضافه میشه و خودت و دنیای اطرافتو بهتر درک می کنی کافیه به صورت مداوم 15 تا 30 دقیقه در روز کتاب بخونی تا متوجه تغییرات در خودت بشی.

به این لیست کلی کار دیگه هم میشه اضافه کرد مثل مدیتیشن ، یادگیری یه ساز و ... فقط باید انجامش داد.

just-do-it

ممون از اینکه با نظراتتون مارو همراهی می کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشه.

موفق و سلامت باشید.

توسعه دهنده وب

شروع آشنایی من با دنیای برنامه نویسی 9 سال پیش بود ، اول مسیر با وردپرس آشنا شدم و بعد از اون شروع به یادگیری زبان جاوا اسکریپت کردم و رفته رفته سعی کردم یک برنامه نویس Front-end بشم که به مبحث گرافیک هم علاقه منده و هر روز تلاش میکنه تا پیشرفت کنه و اگر تجربه ای داره با بقیه به اشتراک بزاره.

مقالات مشابه