!! تمامی دوره های تاپ دمی رایگان شد !!

آموزش برنامه نویسی - تاپ دمی
با این مهارت ها زودتر مشغول کار شوید

با این مهارت ها زودتر مشغول کار شوید

کاربردی

04 آذر، 1400

در این مقاله مهمترین و ضروری ترین مهارت های که یک برنامه نویس با یادگیری آن می تواند زودتر شاغل شود را بیان می کنیم.

با توجه به گسترش دنیای برنامه نویسی و وجود ابعاد گوناگون این رشته مهبوب ، هر شرکت یا سازمانی شرایط خاص خود برای استخدام افراد را دارد ولی به صورت کلی در این مقاله مهمترین و ضروری ترین مهارت های که یک برنامه نویس با یادگیری آن می تواند زودتر شاغل شود را بیان می کنیم.

زبان برنامه نویسی

شما با یادگیری یک زبان برنامه نویسی همه فن حریف مانند جاوااسکریپت می توانید در بیشتر شرکت ها شروع به فعالیت کنید فقط کافی است یک زبان برنامه نویسی را به صورت جامع و کامل یاد گرفته و با آن چندین پروژه انجام دهید تا تجربه شما بیشتر شود.

پایگاه داده

بهتر است حتی اگر برای مثال در زمینه فرانت اند و توسعه وب فعالیت می کنید کار با پایگاه های داده را بدانید و با مبانی اولیه آن آشنا شوید.

یادگیری GIT

بهتر است همین امروز شروع به یادگیری گیت کنید زیرا در اکثر شرکت ها از این سیستم کنترل نسخه استفاده می کنند و در واقع از شرایط اولیه استخدام است.

کار گروهی

باتوجه به بزرگی بسیاری از پروژه ها اکثر شرکت ها به صورت گروهی شروع به انجام این پروژه ها می کنند ، پس بهتر است اگر شخصییت گوشه گیری دارید و به نوعی کار کردن به صورت شخصی را به کار گروهی ترجیح می دهید سعی کنید روابط اجتماعی خود را بهبود ببخشید و کار به صورت گروهی را نیز در خود تقویت کنید.

تکمیل رزومه

سعی کنید در رزومه خود به جزء نام بردن از زبان ها ی برنامه نویسی که در آن تجربه دارید حتما یک پروژه تکمیل شده قرار دهید این پروژه در واقع صحتی بر تجربه شماست با این کار بسیاری از سوالات که ممکن است در هنگام مصاحبه شغلی از شما پرسیده شود چشم پوشی شود و زودتر استخدام شوید.

تعیین هدف

سعی کنید برای خود هدف های کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنید و هنگام مصاحبه از اهداف خود بگویید با این کار شما زودتر از سایر افراد استخدام می شوید.

امیدوارماین مقاله برای شما مفید بوده باشد.

توسعه دهنده وب

شروع آشنایی من با دنیای برنامه نویسی 9 سال پیش بود ، اول مسیر با وردپرس آشنا شدم و بعد از اون شروع به یادگیری زبان جاوا اسکریپت کردم و رفته رفته سعی کردم یک برنامه نویس Front-end بشم که به مبحث گرافیک هم علاقه منده و هر روز تلاش میکنه تا پیشرفت کنه و اگر تجربه ای داره با بقیه به اشتراک بزاره.

مقالات مشابه